Pages

27 Mayıs 2014 Salı

Ersun Yanal açıkladı: Aldık

                        YENİ ALEX

Fenerbahçe teknik direktörü Ersun Yanal, Brezilyalı futbolcu Diego Ribas transferini onayladı.

27 Mayıs 2014, Salı Yorum Yaz
Ersun Yanal açıkladı: Aldık
Fenerbahçe'nin görüşmelere başladığını borsaya bildirdiği Brezilyalı ofansif orta saha oyuncusu için bir açıklama da takımın teknik direktörü Ersun Yanal'dan geldi. Milliyet Gazetesi'ne konuşan Yanal, “Bu oyuncu Almanya’da üst düzey oynadı. Magath ile oynamak kolay bir şey değil. Yönettiğim takımlarda iki kez Diego ile karşılaştım. İkisinde de beni yendi. Hem Trabzonspor’un başında, hem de Vestel Manisa’nın... Bremen ve Wolfsburg formaları giyiyordu. Diego, Almanya’ya gelen en yaratıcı oyunculardan biri. Bizim ülkemizde bu türlü oyunculara yer var.  O kadar da savunma yapmıyor diye bir şey yok. O yönü bulunmasa oynayamazdı Almanya’da. İspanya’da bulunduğu takımda oynayamayaz savunması olmasa. Bence uygun. Teknik olarak da uygun. Santrfor arkası pozisyonu var bizde. Bizde herkes birbirine yakın oynuyor. Bize uyar. Niye böyle infial var? Aldık oyuncuyu. Çalışacağız.” dedi. 

Ersun Yanal'ın bu açıklaması üzerine yeni Alex olur mu sorusu hatırlatıldı. Bunun üzerine Yanal, “Ben kimseye Alex’in yapısı bana uymaz demedim. Ağzımdan böyle bir şey çıkmadı. Hatta benim ağzımdan Alex’in oyunu ya da analizi dahi çıkmadı. Ben böyle bir şey söylemedim." açıklamasını yaptı.

0 yorum:

Yorum Gönder